En fredag fylld med nöje


Pillan och Jennie

I fredags kom Jennie och hämtade mig på jobb. Vi hade bestämt oss för att luncha tillsammans med Pillan i hennes arbetstrakter Viken. Företaget låg helt gudomligt vackert nere i hamnen och med det underbara vädret blev man ju lite smått avundsjuk på deras läge.

Kvällen spenderade jag med jobb. Vi hade först boklsutsgenomgång innan vi begav oss vidare ner till Gröningen i Helsingborg för att bland annat spela kubb. När segrarna hade korats (givetvis mitt lag!) så blev det grillbuffé på Mölleexpressen innan min kväll avslutades på Hamnkrogen. Jag som aldrig har varit särskilt förtjust i Helsinborg har faktiskt börjat ändra uppfattning. Strandpromenaden var super mysig och jag har lovat mig själv att åka dit fler gånger denna sommar. Jag har aldrig varit där tidigare, men man fick verkligen en känsla av att vara utomlands=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag joinar :) Love love love<3

2009-07-05 @ 19:33:11
Postat av: Elina

Jag joinar :) Love love love<3

2009-07-05 @ 19:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback