Uppdrag tränare


www.bibk.nu --> Flickor 92

För några veckor sedan ringde en man till mig. Han presenterade sig som tränare för Bjärreds F16 och frågade om jag och Carro kunde tänka oss att gästträna deras lag en gång under våren. Vi tackade ja och i tisdags var kvällen kommen. Vi fick helt fria händer att planera 1.5 timmes träning och eftersom vi inte visste hur många de var eller vilken nivå som de låg på så var det inte jätte lätt att förbereda. Jag tycker ändå att vi fick ihop ganska bra övningar och förhoppningsvis är det något som de kan ta med sig framöver. Tydligen så visste ingen av tjejerna att vi skulle komma och det var ganska förvånande ansiktsuttryck som mötte oss när vi steg in i hallen. Efter en kort presentation drog vi igång det hela. Det blev dock lite större uppståndelse mot vad vi hade förväntat oss, men jag tycker att vi löste det på ett bra sätt. I det stora hela var det en lyckad kväll och så mycket som alla verkade uppskatta det så var det värt varenda minut som vi la på det.


Artikel i Sydsvenskan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se nu till att bjuda in dom på en match.



Mvh Mattias

2009-01-29 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback