FBC - Rönnby 4-9

Så fick vi inkassera ännu en förlust på kontot och det blev ju inte lättare när jag fick höra att Karlstad hade vunnit sin match. Vi har nu fem poäng ner till Västerås och fem poäng upp till Karlstad. Att matcherna till helgen är viktiga behöver jag väl inte säga två gånger och på lördag kommer mycket att stå på spel. Kommer vi lämna ett lite större glapp ner till vår bottenkollaga eller väljer vi att stanna kvar nere hos dem? Valet är vårt eget, det här klarar vi tjejer!

Matchen mot Rönnby tänker jag inte säga så mycket om mer än att den gick i ett rasande tempo. Hela laget slet som djur och trots att det trillade in några bollar så gav vi aldrig upp.

Johanna Möller, vilken stjärna!

Låt trenden vända, det är mycket lättare att stå sidan om när det går bra för laget! Jag kramar mina tummar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback