Syverket ska sprättas upp

Igår var jag och plockade bort mina stygn. Jag har aldrig gjort det tidigare och visste inte riktigt vad jag skulle ställa in mig på. Skulle det göra ont när de drog ut trådarna eller skulle det kännas okey? Det var faktiskt inte så farligt och jag passade till och med på att titta hur det såg ut, och det utan att bli svimfärdig...;) 

Det första som distriktssköterskan sa var dock inte så lugnande:
- På långt håll har jag jätte dålig syn!
- Ehh, okey
- Ja alltså på nära håll ser jag bra så några stygn ska jag inte behöva missa...


Tack för den! Hon klarade dessutom inte av allt själv utan fick gå och hämta någon som kontrollerade att hon gjorde rätt. Om jag ska besöka vårdcentralen fler gånger så ska jag se till att jag får någon annan. När jag väl går dit så vill jag ju känna att jag är i trygga händer och det var inget jag kände denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback