Täby - FBC 10-4

I två perioder var det jämt och jag började nästan känna mig säker på att vi skulle få med oss något poäng. Jag hade knappt hunnit tänka tanken förrän det rasslade till några gånger och uppförsbacken var ett faktum. Vissa av våra spelvändningar gick som på ett snöre och med lite bättre skärpa i våra avslut så hade de fått ett bättre öde. Segern i sig finns det inte så mycket att säga om utan sett till 60 minuter så var stockholmarna det bättre laget. Matchens plus ger jag till My som hade riktigt bra fart under fötterna.

Kommande helg är vi spellediga och det kan nog göra oss ganska gott. Vi får lite distans till våra förluster samtidigt som vi får tid att ladda batterierna inför resterande matcher.

Tove: Ditt beslut gjorde mig på gott humör
Linda: Glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback