Första natten

Jag kan väl säga att det har varit en mindre skön natt. I och för sig har jag bara vaknat vid två tilfällen, men då mådde jag ganska illa. Jag tog mig till toaletten och la mig på golvet ett tag och det hjälpte faktiskt. I förebyggande syfte satte vi in en spann på rummet (jag hade aldrig hunnit ta mig till toa så snabbt som det skulle krävas om jag hade kännt att något var på väg...), men jag behövde varken den eller toa, skönt! Anledningen till att jag inte mådde så bra var nog för att jag tog ganska starka tabletter, på en tom mage, precis innan jag skulle somna. Jag har dock lärt mig en läxa och jag ska inte göra om det=)

Igår kväll var Elina och hälsade på en runda. Tack för sällskapet vännen=)! Precis som vanligt så har jag svårt för att sova länge på morgonen och strax efter klockan 6 var jag klarvaken. Det var lika bra att ta klivet upp till frukostbordet och det smakade faktiskt riktigt bra med lite mat. Nu ska jag dessutom fylla på det med lite tabletter samtidigt som jag ska i med kallt vatten i min kylpåse.


Kommentarer
Postat av: My

Visst är kylpåsen underbar?! Skönt att du klarat av första natten så bra. Glöm inte att upp och gå och i med hälen ordentligt! :)(Nu låter jag precis som Marianne)Kramar

Postat av: Lotte

Krya på dig som fan! Kram

2009-02-05 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback