Blomsterbud

Igår fick jag ett samtal från Bellis om att det var någon som hade beställt blommor till mig. Spännande, tänkte jag och väntade på att det skulle ringa på dörren. Det var ett stort paket de kom med och det var från mina kära arbetskamrater på Nyström & Partners, tack så mycket!



Farmors syster Irené har också varit och hälsat på en runda. Alla besök muntrar upp mitt för tillfället händelsefattiga liv och själv försöker jag lägga in en aktivitet per dag för att tiden ska gå fortare. Det kan vara allt ifrån att handla på Maxi till att se en innebandymatch eller åka till sjukgymnasten. Idag hoppas jag på att få besked från Telenor om att jag kan hämta ut min nya mobil och då har jag ju något att roa mig med innan det är tid att åka till damelits innebandyträning=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback