Samtal från min kära lillebror

- Hej, vad gör du?
- Jag är på jobbet.
- När kommer du hem?
- Jag ska till innebandyträningen direkt så jag är inte hemma förrän efter klockan 21.
- Kan jag och Lisen komma till dig en runda då?
- Ja, det är klart att ni kan göra det.
- Vi har nämligen gjort julgodis som vi tänkte dela med oss av...


Det är inte dålig service det där. Förra veckan var mamma hos mig med lussekatter och nu har jag alltså fått andra julgodsaker också. Bortskämd? Ja, det kan man väl säga=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja en aning, tävling i vem som kan ha sitt kvar i kylen utan att äta ;)?!

2009-12-10 @ 08:13:05
Postat av: Linnea

Haha, emlan jag väntar fortfarande på att du ska baka något till laget. ;)

2009-12-12 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback