Matvrak

Gårdagens middag hade mamma sponsrat mig med. Som vanligt när jag får matlådor hemifrån så är det inga småportioner och på lunchen fick jag några pikar:  

- Imorse när jag kom så såg jag din mat i kylen. Hyllan som den stod på buktade neråt så mycket att jag inte vågade ställa min lunch där...

Jag var sist till disken och blev därför ensam kvar i personalrummet. Fredagen till ära passade jag på att ta några pepparkakor till efterrätt och jag hann inte mer än att ta en tugga förrän jag blev "påkommen".

- Blev du inte mätt av ditt stora matlass eller...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahaha, som jag skrattar nu :D



Hoppas matchen går bra idag! Ser framemot en rapport här sen <3

2009-12-19 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback