Klapparnas julhets

I år hade jag egentligen planerat att fixa mina julkappar i god tid. Som väntat blev jag inte färdig med allt så i måndags begav jag mig iväg för att ordna det sista och jag kan inte säga annat än att det blev en pärs... Eftersom jag skulle ut på kundbesök dagen efter så var jag tvungen att asa med mig min dator samt en massa pärmar. Att sen lägga till x antal shoppingpåsar samtidigt som jag var klädd för snöoväder så var det ingen höjdare att besöka Väla/IKEA. Jag vet inte hur många ställningar och personer som jag gick in i då jag hade en så bred last. Inte nog med det utan när jag skulle hem så var jag lite sent på det och fick springa till bussen. Att jag var både svettig och trött är nog inte så svårt att räkna ut.

Något positivt? Alla julklappar är köpta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback