Juldagen

Juldagens kväll började med glögg hemma hos familjen tillsammans med Mormor & Morfar. Efter vår kvalitétstid åkte jag vidare hem till Jennie. Det blev god mat och en massa girltalk innan vi fortsatte ner mot stan. Tyvärr tog det roliga slut här. Jag och Elina hamnade på 57:an och jag har nu lovat mig själv att aldrig mer gå dit. Det var sämre än sämst och när jag tänker efter (samt efter mammas påminnande) så är det sällan som jag har kul där. Vid närmre eftertanke så tror jag bara att det har hänt en gång och då var jag på det "humöret" att det hade kvittat var jag hade gått...

Denna gång var det (precis som vanligt) skumt folk, personer utan självinsikt, äldre berusade människor som var besvärande samt extremt många som inte visade någon hänsyn. Nej, nu jag har gjort mitt på detta ställe!


Elina och jag


Madde och Pillan


Jennie var duktig i köket

 
Elina, jag och Carro




Pillan och Martina


Bengan modellerar samtidigt som hon diskar=)


Det hände en olycka, stopp i vasken...


Min uppgift blev att öppna vinet vilket var lättare sagt än gjort. Stora delar rann ut i lådan...


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en riktigt rolig tjejkväll & tack Jennie för allt! Gott nytt år till er alla! Love<3

2009-12-29 @ 15:58:12
Postat av: Oscar

Det var kul ni kunde komma :-)

2009-12-29 @ 17:36:51
Postat av: Bengan

Haha var länge sedan jag skrattade så mycket som när du öppnade och hällde vin :) Tack alla för en roligt kväll!

2009-12-30 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback