FBC Engelholm - Jönköping 6-5 SD

Jag tror aldrig att jag har varit så blåslagen efter en match. Jag har blåmärken precis överallt och de som inte är orsakade av en klubba eller ett knä har jag fått genom att täcka skott. Det är tur att innebandy är en vintersport annars hade väl folk trott att man blev misshandlad om man hade sett ut så här på stranden... Jag gillar det dock, det är ett tecken på att man har offrat sig;)

Matchen var en jämn historia. Resultatet pendlade upp och ner där vår down-period kom i andra. Som så många gånger förr så lyckades vi resa oss inför tredje och hämta upp underläget. Med fyra minuter kvar av matchen tappade vi tyvärr vår ledning, men skönt nog fick vi med oss extrapoängen i sudden. Nu har vi en veckas juluppehåll och det ska faktiskt bli ganska skönt att få lite distans till allt. Detta blir en vecka där jag ska ladda batterierna och bli motiverad för de återstående två månaderna av säsongen!

Den där passningen upprepas gång på gång i mitt huvud

Kommentarer
Postat av: Anonym

strunt i den Emelie, det kan hända alla. Nu gör du aldrig om den, det vet jag :) god jul mitt hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback