Konversation på gårdagens träning

Linnea: Efter detta benpass kommer jag inte att kunna spela SM i helgen.
Jag: Om du går ut och joggar en runda imorgonbitti så släpper det fortare.
Linnea: Jag börjar skolan klockan 8 vilket betyder att jag måste gå upp klockan 5. Det håller inte!
Jag: Du vid den tiden går jag upp varje dag.
Linnea: Ja men jag måste kunna koncentrera mig på mattelektioner och det behöver du inte göra på ditt jobb...

Hmmm, vad tror du att man pysslar med på en revisionsbyrå?! Siffror och problemlösningar är det enda jag fyller mina dagar med...;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Lilla Linnea, nu får gammelfarmor rycka ut, en löprunda imorse hade varit precis vad du behövde. Nu hoppas jag dock att du har skakat av dig värken ändå o e riktigt taggad för SM i helgen! Heja gammelmormor!

2009-12-04 @ 22:16:00
Postat av: lasse

Verkar som om hon gjort läxan!Kanon på Öland!

2009-12-06 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback