Kroppen har sagt stopp

Jag har burrat ner mig i soffan med ett tjockt täcke omkring mig, datorn i knäet och friidrott på TV. Jag fryser och svettas om vartannat och känslan jag hade när jag vaknade i morse ljög inte. Det har varit en tung dag på jobb och i efterhand så borde jag nog inte ha åkt dit. Kvällens träning kommer jag att missa och det är första passet som jag missar på grund av sjukdom. Senast jag var sjuk (jag räknar inte små förkylningar, då både jobbar och tränar jag) var för nio år sedan. Jag satt i kassan på Munka Allköp när jag kände att jag blev alldeles vit i huvudet. Eftersom man aldrig får lämna den obemannad så ropade jag på "Hjälp till kassan". Så fort jag såg en i personalen runda hörnet på en hylla började jag springa mot toaletten. Jag hann dock inte enda fram, men tur i oturen så kom jag i alla fall innanför lagerdörrarna. Att behöva torka upp sina rester (usch, detta låter illa...) var verkligen ingen höjdare när man redan var illamående. Pricken över i:et var dock när jag fick gå ut och sätta mig i kassan igen. På söndagarna var vi bara två i personalen och då det var lång kö i andra kassan var jag det enda alternativet tills vi hade fått in en ersättare för mig.

Efter denna incident har jag som sagt aldrig varit sjuk och jag har inbillat mig att jag är immun mot det mesta. Denna gång tror jag dock att det är brist på sömn som har satt sina spår och ikväll ska jag lägga mig tidigt!

Kommentarer
Postat av: My

Nice story ;) Krya på dig! Kramar

Postat av: Emma

DÅ blir de väl ändå inget jobb imorgon....! =) messade dig innan men du sover nog gör du rätt i ska jag med göra snart.. KRYA PÅ DIG! PUSS

2009-08-17 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback