After Work i Helsingborg








Det kliar på benet;)


Efter en hel veckas jobb var vi alla ganska lättroade. Vi beställde in alkoholfria drinkar, men de som satt runt omkring oss tog nog för givet att vi hade lite starkare blandning. Med Pillans roliga historier var det svårt att hålla sig för skratt, även om det emellanåt var ganska långsökta berättelser;) Kul hade vi i alla fall och inte minst över att inspektera alla de olika typer av människor som hälsade på. Citat My: Vi är knäskadade så vi kan tyvärr inte dansa med er...

Jag funderar fortfarande, jag förstår inte, ska jag förstå?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken kväll :) Jag hade så ont i skrattmusklerna efter denna fantastiska kväll, ni är helt underbara! Love <3

2009-04-26 @ 21:08:58
Postat av: Elina

Vilken kväll :) Jag hade så ont i skrattmusklerna efter denna fantastiska kväll, ni är helt underbara! Love <3

2009-04-26 @ 21:09:10
Postat av: My

Tack för att ni bjöd med mig i fredags! Jag hade riktigt kul! Kan bara hålla med Elina, det var längesedan jag skrattade så mycket! Kramar till er alla

2009-04-27 @ 08:55:32
Postat av: PIllan

Tack mina vänner för en helt fantastisk kväll =)!

Riktigt kul hade vi =)=)!!



Love U!



Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback