3 april är en speciell dag

För det är ingen vanlig dag, nej det är Emelies födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

Jag känner mig fortfarande lika förväntansfull när dörren öppnas och jag hör fostegen. Som liten vaknade jag långt innan det tassades in, men nu för tiden hinner de nästan fram till sängen innan jag har kvicknat till;) Som vanligt hör man mammas stämma medan pappa och lillebror mumlar lite tyst med sin morgonröst. Även om den där sången inte är det vackraste man har hört så är det ändå något speciellt. Denna dag kommer bli bra, det är ju MIN dag=)

Tack för alla gratulationer! <3


Kommentarer
Postat av: tobbedahl.

Ha den äran och hoppas du har/får en bra dag!

Sol har du lyckats få iaf :)



/Tobbe

Postat av: Scott

GRATTIS GUMMAN!

2009-04-03 @ 21:34:25
Postat av: Virre

Grattis

2009-04-03 @ 22:10:58
Postat av: Ingrid

Tänkte gratta dig i morse, men bättre sent än aldrig. Hoppas du haft en bra dag.

2009-04-03 @ 23:02:33
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback