Friska spelare har många önskningar, skadade har bara en...

De senaste veckorna har jag dragits med flera stycken småskavanker. Först var det mitt knä som kändes lite instabilt och i förra veckan sträckte jag mig i ryggen. Min smärtgräns är relativt hög (vilket inte alltid är så bra) och även om jag beklagar mig för att jag har ont så ska det mycket till för att jag ska hoppa över en träning. Jag har alltså fortsatt att träna och igår så kom då nästa skada, en sträckning i ljumsken. Jag känner väl egentligen att jag får skylla mig själv eftersom jag inte har lyssnat på kroppens signaler. Troligtvis hade jag behövt några dagars vila, men istället har jag kört på precis som vanligt. Jag har sträckt ljumsken en gång tidigare (för fyra år sedan) och jag hoppas verkligen inte att det är lika allvarligt denna gång. Då tog det nämligen fyra veckor innan jag var tillbaka och det är inget som jag varken har tid eller lust till nu. De närmsta två veckorna är intensiva och jag håller tummarna för att jag snart kan vara tillbaka igen!


VÅRT SCHEMA FRAM TILL PREMIÄREN

Måndag 8/9: Innebandyträning
Tisdag 9/9: Gymmet
Onsdag 10/9: Träningsmatch mot Södra Dal (div.1)
Torsdag 11/9: Innebandyträning
Fredag 12/9: LEDIGA
Lördag/Söndag 13-14/9: Fyra träningsmatcher Endre x 2, (elit) Kumla (div.1), Vänersborg (div.1)
Måndag 15/9: Innebandyträning
Tisdag 16/9: Gymmet
Onsdag: 17/9: Innebandyträning
Torsdag 18/9: Innebandyträning
Fredag 19/9: Buss till Övik
Lördag 20/9: SERIEPREMIÄR

Kommentarer
Postat av: Cornelia

DU! VI ÄR FLER SOM HÅLLER TUMMARNA!!!!! Ses imorgon! <3

2008-09-08 @ 18:27:50
Postat av: Jennifer

Håller tummen jag med!

2008-09-10 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback