Äntligen fick jag svettas lite

Inför kvällens träning var jag ute och sprang en timme för att bli riktigt varm. Allt kändes bra och därför tog jag även steget ut på banan. Jag var med på övningarna, vilket var i ungefär en halvtimmes tid, men när det var dax för tvåmål gick jag av för att inte chocka ljumsken med någon rivstart (väldigt klokt, men olikt mig...) Jag har inga känningar alls och imorgon tänkte jag bege mig ut på en längre löprunda för att sen avsluta på gymmet. Mina förhoppningar är att kunna köra för fullt på både onsdagens och torsdagens träning. Nu är det bara fem dagar kvar...

TACK för ditt fina sms, det värmde verkligen! <3 Om några månader är du också redo för spel, kämpa på och ge inte upp!

"Jag får gråten upp i halsen, tårar i ögonen och magen pirrar av längtan efter att få komma tillbaka. Vi spelar riktigt bra tillsammans, jag saknar det så mycket. Du gjorde mig bra! Du är en stjärna i mina ögon!"

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöstrand

Din blogg växer hela tiden, från bra till bättre till bland de bästa. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback