30-årsfest med VIP-gäster

TACK Linda för en helt otrolig kväll! Jag hade verkligen jätte trevligt och det är ju inte varje dag som man får chansen att umgå med världskändisar... Dolly Parton, Cher, Bridget Jones, Tina Turner, Charlotte Perelli och ja, listan kan göras lång. Röda mattan var utrullad och paparazzi-fotografer härjade hej vilt. Allt eftersom kvällen gick rök den ena peruken efter den andra och jag var nog en av dem som la min först. Det kliade riktigt mycket och om inget annat så fick den mig att uppskatta mitt eget hår...;)

Linda fyller 30 år

Du är, morsan i vårt lag
Du ger, mer än vad du tar
Druvor,det ska du ju inte ha
På matchens dá

Magen, den var riktgit kass
Du fick, sitta kvar på dass
Medan, övriga laget kämpa så
Du krysta på

Nu när, du är 30 år
Undrar, vi ju hur du mår
Känslig, och nära till en tår

Våran Linda morgonpigg liten snäcka
Passar på att FBC väcka
Sticka i vår buss, hur ska garnet räcka
Glada Linda sjunger gärna en schlager
Blandat med en hel del scharader
Innebandy, vin, spex och sexologi
Är ditt livs stora magi


Melodi: Alla flickor

Under kvällen framförde vi låten ovan. Jag, Emma och Mysan satt på onsdagens träning för att försöka skriva något bra, men tre rader var allt vi fick till. Jag tog istället hjälp av mamma och tillsammans lyckades vi få ihop det. När det gäller sådana saker så brukar vi kunna komplettera varandra ganska bra=)  Lagets present till Linda var någonting som vi kommer att göra tillsammans i vinter. Vi ska bege oss ner till Malmö för att låta henne sjunga in en singel och därefter göra en musikvideo. I den kommer även FBC Engelholms elitdamer att gästspela=)

BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD...


Huvudpersonen Linda "Dolly Parton" Olofsson














Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååååå vilken underbar kväll, är så tacksam för att ni var med och förgyllde min dag :) Ni är bara bäst. Och vilken present, den går inte av för hackor hihihi....I like kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback