Läget inför matchen

I natt har jag sovit med Andreia och Tove. Andreia som tyckte det var skumt att vi fortfarande var i Sverige...

- Om vi hade åkt söderut istället så hade vi varit i Italien nu... 

Stämningen i truppen känns bra och alla är riktigt sugna på att spela. Laddningen håller på för fullt och om några minuter ska jag och Anna gå ut på en promenad. Vädret är kanonfint med strålande sol och helt vindstilla, med andra ord ett perfekt vinterväder (minus snön då...) Under mina fem år i elitserien har vi bara lyckats knipa en poäng mot dessa två umeålag. Idag har jag dock känslan av att vi kommer att snygga till den statistiken. Det blir dessutom ett ypperligt tillfälle att spräcka vår nolla i tabellen och kliva upp några placeringar.

Citerat Sara och Chrille:
Det är få spelare som får chansen att spela i elitserien. Ni har kämpat hårt för detta och ni är väl värda att vara där. Ni ska med stor stolthet dra på er klubbdräkten för att gå in och köra 110%. EN FÖR ALLA , ALLA FÖR EN!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Lägesrapport från en gård utanför Landskrona:

Den 21-åriga tjejen har lyckats ta sig upp ur sängen utan några större problem. Dock har det upptäckts att oavsett vilken rörelse hon gör tar det emot...träningsvärk! :)



Tack för träningen i torsdags, jätteroligt! Stort lycka till idag! Vinst tack :)



Pusskram Antonia

2008-10-18 @ 10:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback