En riktig genomkörare

Gårdagens pass blev en svettig historia. Först hade vi vår egen träning i 1 timme och 45 minuter och efter det hade jag, sen tidigare, lovat att ställa upp som spets (läs duracellkanin) på herrarnas träning. De spelar i sina vanliga femmor, men sen vill de ha en extra spelare som springer och stressar backarna. Man slänger runt som en jojo och lyckas man bryta bollen en gång så får man vara nöjd...;) Efteråt var jag rikigt trött, men känslan av att vara så utpumpad var ganska underbar. Jag hade ju trots allt tagit ut mig på ett roligt sätt. Inte nog med att det ger mig ett extra träningspass så kommer jag upp mer på tårna samtidigt som jag får ta emot hårdare smällar. Allt går så extremt fort och förhoppningsvis kommer kanske lite av tempot sitta kvar till kvällens träning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback