Ängelholms politiker

Åsa Herbst, i Ängelholms kommunalråd, blev förra helgen intervjuad av HD avseende Ängelholms elitverksamhet:

Kommer du att se någon match i helgen?

- Ja, det ska jag. Rögle på lördag och sen hade jag tänkt gå och titta på EVS-damerna på söndag
 

Ser du på mycket idrott live i Ängelholm?
- Ja, en hel del. Ängelholms idrottsliv är fantastiskt bra och jag försöker hinna med så mycket som möjligt. Jag har lite dåligt samvete för Ängelholms FF, de har jag inte sett så många gånger som jag velat.


Snacka om medgångssupporter. EVS, Rögle och ÄFF har det gått bra för. Vi i FBC har haft några ganska tunga säsonger i högsta serien, men det är inte en gång som den här Herbst har satt sin fot i vår hall. Om vi en vacker dag spelar SM-final i Globen kommer de väl för att gulla. Det ska firas på Stortorget och de ska sola sig i glansen. Vågar de kanske inte sig ner i vår hall för att de skäms över att vi bedriver en elitverksamhet i ett råttbo? Allt är en enda lång väntan...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra skrivit, Emlan! Ses ikväll på träningen <3

2008-11-20 @ 11:16:05
Postat av: Linda

Härligt inlägg, hoppas hon är här inne och läser :)

Postat av: Anonym

Hon hittar kanske inte dit Emelie. Bra skrivit ändå hoppas hon tittar här.

2008-12-13 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback