Vad är väl en bal på slottet

Igår var lillebror på studentbal och jag var bara lite avundsjuk...;) Det är ett minne som man kommer bära med sig för livet! Självklart var jag på plats för att fotografera och jag tänkte bjuda på ett litet smakprov. Tyvärr hade jag träning så jag hann inte se alla par, men Philip hann i alla fall komma innan jag åkte=)


Lillebror Philip med sin baldejt Ida Lilja


Bilen hade bara två säten så Philip fick köra själv.    


Maria Ursin och hennes dejt slängde sina 
innebandyklubbor och blev så här stiliga.


Anna Rengstedt skippade kvällens
fotbollsträning, jag förstår dig...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Så söta! Det var en härlig tid... Ganska bekymmersfri jmf med nu ;) Love you! Puss puss

2008-05-23 @ 10:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback