Nygräddade våfflor

Idag hade vi i damlaget blivit ombedda att servera våfflor för ett företag här i stan. Det var få som kunde ställa upp och därför fick vi även ta hjälp från herrspelarna Andy och Emil. Klockan 9 var i alla fall jag, Emma och Ursin redo att sätta igång. Det var lite halvtrögt i början, men allt eftersom tiden gick var det fler och fler som blev sugna. Jag åkte hem tidigare än de andra eftersom jag har en tenta som jag kände att jag behövde ge lite uppmärksamhet åt. Jag kan dock tänka mig att det blev ännu mer att göra de sista timmarna=) Under tiden jag var där kom Viktor Hansson Cronberg på besök för att provsmaka en våffla. Efter ett tag vände han sig till mig och sa:

- Du har lagt på dig...

Jag blev så paff över hans påstående att jag inte riktigt visste vad jag skulle svara. Andy såg lika förvånad ut och det var ingen som riktigt kom för sig att säga något. Min första tanke var bara att här har man slitet som ett djur på sommarträningen i några veckor och att jag sen skulle ha svällt upp av det känns ju sådär kul... Viktor fortsatte:

- Du måste ha solat en del eller? Ja alltså jag menade att du hade lagt på dig den bruna färgen...

Haha... Så kan man ju också uttrycka sig. Eller var det bara ett sätt att revangera sitt misstag kanske...;)?!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahahah du är för söt, emlan :)

2008-05-17 @ 16:36:58
Postat av: Emma

För att vara lite petig så reagerade jag faktiskt direkt, och om jag inte minns fel så sa ja de med =) haha. Urre och jag hade fullt upp nån timme men tiden gick fort och en och annan våffla blev de... Vi fick även en keps när vi gick tog en till dig med =)

2008-05-17 @ 18:51:10
Postat av: Anonym

För att vara lite petig så reagerade jag faktiskt direkt, och om jag inte minns fel så sa ja de med =) haha. Urre och jag hade fullt upp nån timme men tiden gick fort och en och annan våffla blev de... Vi fick även en keps när vi gick tog en till dig med =)

2008-05-17 @ 18:51:45
Postat av: Emma

var inte direkt meningen att skicka de två ggr. =)

2008-05-18 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback