Fotbollsmatch: Munka/ÄFF - Wormo 1-1

Idag känns det verkligen som om vi förlorade två poäng. Själv känner jag mig extra besviken eftersom jag missade ett par klara chanser, inte alls bra! Om någon hade sagt till mig innan matchen att den skulle sluta 1-1 så hade jag kännt mig nöjd. Wormo kvalade nämligen till division 3 förra säsongen och ska alltså vara ett tufft motstånd. Dock var känslorna annolunda efter slutsignalen. Vi var så värda de tre poängen! På fredag är det dax igen då vi har bortamatch mot Västra Karup. Jag hoppas givetvis få en bra start på den helgen=)!

Efter matchen blev det en riktig snabbis hem för att få lite mat i sig. Jag skulle nämligen stå i inträdet när ÄFF tog emot Åtvidaberg. Det var väl inte någon höjdare direkt, men eftersom vi är tvungna att göra det fyra gånger under säsongen kan jag lika gärna passa på nu när vi inte har så mycket innebandy på helgerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback