Första testerna avklarade

Vi är nu inne på vår fjärde träningsvecka vilket betyder att vi har genomfört olika tester. Igår var det benböj, chins och dips som stod på schemat medan det idag var spänsthopp och beep som gällde. Av mina egna resultat var det väl inget som jag blev särskilt förvånad över utan jag fick de värden som jag hade förväntat mig att få. I efterhand kunde jag väl kanske ha pressat mig lite till på beep-testet eftersom jag direkt efteråt orkade köra en timmes löppass utan några större problem. Den känslan känns det dock alltid som om man har efter man har hoppat av på det konditionstestet... Till nästa gång är mitt mål att jag INTE ska orka springa något extra...=) Jag har nu tre veckor på mig att ladda tills det är prestationsångestvecka igen...;)

JAG ORKAR SPRINGA, JAG ÄR INTE TRÖTT... BEEP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback