För det är fest på Peppes Bodega

Nercabbat, privat chaufför (Emil), strålande sol och med kvällens tillbehör i högsta hugg åkte jag och Emma till Båstad. Bramsell hade ställt till med fest och givetvis var vi särskilt inbjudna...;) Vi startade med grillning och om jag hade vetat att vi skulle använda engångsgrillar så hade jag nog också kört på grabbarnas hamburgarspår istället för mina köttbitar. Efter många om och men blev i alla fall allt klart och då smakade det riktigt bra med lite mat i den tomma magen. Mitt foliepaket med potatisgratäng väckte stor uppmärksamhet, men jag måste säga att det blev riktigt gott! Som vanligt inventerade vi kylskåpet och det ekade verkligen i det. Två flak öl och ett smörpaket var det enda vi fann. Vad sägs om en bashandling nu i veckan Martin...;)?! Det positiva var ju i och för sig att alla fick in sina flaskor på kylning och det var kanske det som var baktanken...;) Vi fick även höra den exklusiva låten Kioskaskrap av bandmedlemmen själv och ja, han var i alla fall nöjd med resultatet=) Strax innan tolvslaget begav vi oss ner till Peppes för att fortsätta festandet. Där var det inte jätte mycket folk och musiken var väl inte heller någon höjdare så i efterhand skulle vi ha stannat kvar på förfesten då det var mycket trevligare där. Klockan två stängde det och vi från Ängelholm och Helsingborg ville givetvis hitta ett ställe som hade nattamat. I Båstad var det dock inget som hade öppet, konstigt! Skjutsen hem stod Philip för. Det är tur att våra lillebröder ställer upp för oss, tack=)!

Bramsells inköpslista:
* Vinöppnare
* Grill
* Ketchup/senap
* Hushållspapper
* Handtvål
* MAT


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en trevlig kväll, får fundera på att besöka Båstad fler ggr =). Just de jag glömde kolla garderoben men kollade ju faktiskt in i sovrummet och all tvätt hängde ju där inne, inget bra tecken haha. Du glömde skriva om presenten vi gav han =)bara så du vet alltså.. aja synes imon.. ny träningsvecka! puss

2008-05-11 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback