Beach 2008

Denna helg har det blivit två sköna stranddagar. I fredags var det säsongspremiär och det var lite tack vare Frida som jag kom iväg. Hon var ledig från jobbet och ville ha sällskap, vilket jag inte var sen att ställa upp på. När jag på eftermiddagen begav mig till skolan kändes det faktiskt lite lättare när man hade varit ute i det fina vädret hela förmiddagen=)

Idag var det sen dax för andra tillfället då jag gjorde Pillan sällskap en timme innan hon skulle vidare på kalas. Därefter tog jag en strandpromenad dit mamma & pappa hade slagit sig till ro och fortsatte solandet där, helt underbart=)! Det känns lite trist att väderprognoserna lovar regn imorgon, men vi får väl vara nöjda med det vi har fått hittills...


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tack för att du kom förbi idag,var trevligt:)
Hörs snart igen!!!
Love U!
Puss o kram

2008-05-11 @ 19:50:41
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket för sällskapet i fredag. Det var mycket trevligt att ligga och bara snacka massa skit, det får vi ta och göra om i sommar. Ha en underbar vecka så ses vi på torsdag! Kramar!

2008-05-13 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback