Aj aj aj, det dunkar och det bankar

Ja det är bara förnamnet på hur det känns i min kropp för tillfället. Igår hade vi vårt första fyspass där vi inledde med spänstträning, benstyrka och bålstabilitet innan vi avslutade med en 25 minuters löprunda i högt tempo. Ikväll var det sen tid igen, men då blev det ett tre timmars pass på gymmet. Nu i början tar allt lite längre tid innan vi riktigt har lärt oss alla övningar så om några veckor är nog träningstiden en aning kortare. På morgondagens schema är det först ett innebandypass som gäller innan vi ska ut på en 30 minuters löprunda i högt tempo. Hur min kropp kommer känna sig sen vill jag inte ens tänka på... Det är dock en himla skön känsla att ha så ont i musklerna samtidigt som det är ett gott tecken på att träningen har gett något=)

Om ni under de kommande månaderna tycker att FBC-engelholms spelare går konstigt så är det troligtvis för att vi kommer ha en konstant träningsvärk hela sommaren...;)

Kommentarer
Postat av: Scott

Vill inte gå och lägga mig, eftersom jag vet att jag kommer ligga som en döing imorgon och inte komma upp ur sängen pga all träningsvärk :/

2008-05-06 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback