Vem går tillbaka efter att själv ha försökt först? Inte jag i alla fall...

Igår var jag hos frisören för att klippa mig. Jag hade tänkt skala av en bit på min lugg, fast ändå ha den lång. När jag kom hem tyckte jag dock fortfarande att den var lite lång. Jag kände att det nog inte skulle vara så svårt att fixa till själv så jag gick til köket och hämtade den stora "kökssaxen"...=) Det var dock lättare sagt än gjort och jag är väl inte jätte nöjd med resultatet... Jag frågade Scott, som läser till frisör, om hon skulle kunna hjälpa mig. Hennes svar var:

- Jag har inte fått börja klippa ännu, utan vi har bara lärt oss grunderna. Så om jag ska hjälpa dig är det på eget ansvar.

Det känns dock inte som om det kan bli sämre och då kan jag lika gärna ge Scott ett försök. Att jag dessutom blir hennes första klippobjekt ska man kanske se som en ära...;)?!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahahhahaha

2008-03-26 @ 21:56:40
Postat av: Pillan

Det har hänt mig med en gång,det blev heller inte bra,då var det bara att ta cykeln till Tina(frisör)som spelade fotboll med oss innan!När jag kom dit fick jag se hur galet jag klippt!
Alltså inga frisörer av oss Emlan=)

Love!
Puss

2008-03-28 @ 08:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback