Rätt magkänsla kan ge lite extra cash

I sista omgången av herrarnas superliga oddsade jag på att Järfälla skulle spela oavgjort. Det är inte första gången detta år som jag gör det, men det känns mer eller mindre som ett säkert resultat då deras matcher allt som oftast slutar med just ett kryss... Att det dessutom ger drygt 7 gånger pengarna är inte heller helt fel...=) Nu är inte jag någon stortippare utan nöjer mig med en insats på 10 kr så särskilt stora summor blir det inte av det. Å andra sidan förlorar jag inte så mycket när mina tips inte går in...=) Kvällens kvartsfinaler passade jag också på att slänga in lite resultat på. Det blev inga jätte sensationer och för min del var det en lyckad investering. För tillfället är jag inne i ett bra stim och vi får väl se hur länge det håller i sig...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback