Att skapa egna personliga texter

Enda sedan jag var liten har jag gillat att skriva. Förr var det dagbok, men nu har det istället blivit i form av en blogg. När jag var yngre var ett av mina drömyrken att bli just jouralist, och då gärna med fokus på sport. I helgen blev jag ombedd, att för Innebandynytts räkning, skriva om en publicerad artikel till en nyhet. Jag skulle bara göra det på test, men tydligen blev de nöjda för under lördagen publicerades den. Om det sen var ett gästspel i banschen återstår att se...=)
http://www.innebandynytt.se/newsmain.php?nyheter=3194

Kommentarer
Postat av: Elina

Å vad jag känner igen ditt språk ;) Love you! Puss puss

2008-03-19 @ 12:48:28
Postat av: Elina

Å vad jag känner igen ditt språk ;) Love you! Puss puss

2008-03-19 @ 12:49:15
Postat av: Christer

För jag kommentera och säga att du absolut har talang för det skrivna ordet. Jag läser din blogg med intresse och det är alltid lika trevligt.
Du skulle klara dig utmärkt som "sportreporter".
Lycka till!
// Christer, ledare Eskilsminne Dam och tillika redigeringschef på Aller Business AB:s facktidningar.

Postat av: Ullis

Vad roligt Emlan! Grattis=)

2008-03-20 @ 07:42:47
URL: http://ulliz50.blogg.se
Postat av: coach

Härlig artikel Emlan! En nackdel för dig bara. Har meddelat Peter som sköter hemsidan att du mer än gärna skriver samtliga matchref och liknande som rör damlaget kommande år. Hoppas allt är bra!

2008-03-20 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback