Blir det en fotbollsresa kanske...;)?!

Tidningen HD har en tävling som heter Coachen. Man ska plocka ut elva spelare; två forwards, fyra mittfältare, fyra backar och en målvakt, från de nordvästskånska klubbarna och varje gång som en av dem gör mål så får man poäng till sitt lag. Anfallare får en poäng/mål, mittfältare 2 poäng/mål, backar 3 poäng/mål och målvakter får 4 poäng/mål. Skulle sen målvakten hålla nollan ger det 2 poäng/match. Den coach som efter säsongen har lyckats samla ihop flest poäng får åka på en fotbollsresa. Nu inför sommaruppehållet gick jag in för att se statistiken och det känns ju rätt kul att jag har gjort flest mål i Nordvästra Skåne. Målen har jag mina lagkamrater att tacka för då de har serverat mig en hel del mackor som det bara har varit att peta in. Munka/ÄFF har även några mittfältare och backar som finns med på topplistan och det är riktigt roligt att vi sätter våra avtryck där tjejer! 

Pappa har anmält ett lag till tävlingen och i skrivande stund ligger han på en fjortonde plats av totalt 863 deltagande lag. Eftersom jag har bidragit med en del poäng till honom så har han lovat att om han skulle vinna så ska jag få följa med på resan. Jag håller tummarna allt vad jag orkar och även om chanserna är små så måste man ju alltid hoppas=)

Kommentarer
Postat av: Tomas Ekstrand

Tjena Emelie! Din pappa bara skojar med dig att du skulle få följa med honom på en fotbollsresa...han har redan lovat mig denna extra plats.För om jag vinner så ska din pappa följa med mig.:)Lycka till i höst med både innebandyn och fotbollen.Ps.Glöm inte och maila mig när du inte ska spela fotboll mer i höst pga innebandyn.Ds

Ekis



Ekis

2008-06-30 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback