Semestern i bilder




Vi besökte både bra och mindre bra restauranger. Lax var min favorit,
men jag saknade dock nypotatisen...


Vår balkongutsikt.


Efter en lång lång promenad avslutade vi med ett foto. Tur att det inte syns 
hur svettig jag är...;)




Lisa och Viktor var också på Kreta så vi passade på att se
Grekland - Sverige tillsammans.



Stranden var en given plats för två solälskare=)


Varje dag avslutades med ett dopp i poolen.






Träningsshortsen använde jag inte bara på våra morgonpass...=)


Kommentarer
Postat av: martin

Hej. Vilka härliga bilder. Hoppas att ni inte blev döva när alla bilar tutade på er. Ha det så bra.

2008-06-15 @ 19:13:19
Postat av: Emma

Hej hopppas allt ar bra hemma. toppen har riktigt varmt =) fina bilder ska kolla igenom dem nar jag kommer hem, ont om tid nu =) halsa alla tjejer! puss

2008-06-16 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback