Har jag hittat ett fyrklöver utan att veta om det?!

De senaste sju dagarna har varit helt sanslösa. Oavsett vad jag har tagit mig för så har det bara gått bra...=) Det är nästan så att det börjar bli lite skrämmande...

* Jag har tagit min examen.
* Vi vann godistävlingen på Maxi.
* Jag fick revisionsjobbet jag hade sökt.
* I sista stund lyckades jag hitta en ersättare som kunde jobba 1.5 timme för mig så att jag kunde vara med och spela hela fotbollsmatchen mot Harlyckan.
* Vi vann över Harlyckan med 8-0 och jag missade "bara" två frilägen...;)
* Jag och Madde fick högsta betyg på vår D-uppsats.
* Tur i oturen så lämnade tjuvarna kvar min mobil och mina bilnyckar.
* Vi lyckades i sista sekund (bokstavligt talat) knipa en poäng mot serieledarna Svalöv.
* När jag och Elina var ute och joggade hittade jag 20 kr.
* När jag var på stan hittade jag 50 öre. Det är Inte mycket, men eftersom jag hade hittat 20 kr tidigare under dagen så kändes det lite märkligt att jag skulle hitta ännu mer.
* Det verkar snart lösa sig med en lägenhet till mig=)

Flytet får gärna hålla i sig ett bra tag till, jag klagar inte...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback