En fruktstund som kunde ha slutat illa...

Igår var Emma här hemma för att kolla EM-finalen. Vi började med att ta en promenad till Maxi för att köpa oss lite tilltugg. Nyttiga som vi var så blev det en massa frukt=) Mamma hade dessutom gjort flädersaft som jag skulle blanda till oss. Jag hittade en flaska i kylen där innehållet luktade fläder och jag spädde ut det med vatten. När vi skulle dricka det så tyckte vi att det smakade lite konstigt så jag gick och hällde i mer koncentrat. Den blev inte bättre för det utan snarare sämre med en skum besk smak. För någon vecka sedan drack vi också flädersaft och då var den jätte god så därför kändes detta lite konstigt. Mammas analys var att det måste ha varit något fel på citronerna hon hade använt... Ikväll när jag kom hem från träningen så sa mamma att hon hade kommit på varför det smakade så illa. På midsommarafton hade jag blandat en fördrink med fläder i och det var alltså resterna från den som jag nu hade spätt ut med vatten... Det var ju inte särskilt konstigt att det smakade beskt=) Sen var det faktiskt tur att det inte smakade gott då Emma hade kört bil till mig...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var sjukt gott med frukt! ska börja äta det alltid! Godis är historia! haha =). Hade drickan varit lite godare hade jag druckit mer.. och med min "otur" eller ska jag säga vana att bli stoppad av poliser så var det tur att jag inte drack nån större mängd... kunde som sagt slutat ila. Men tänk dig om vi alla druckit mer och blivit lite små fulla haha vilken syn! Beachen imon? Hoppas de!

2008-06-30 @ 22:18:55
Postat av: Pillan

Hej vännen!Ser mysigt ut=)!

Tack för din fina kommentar,efter de hemska bilderna,har bäddat på soffan nu,haha!

Love U vännen!Sov sp gott!

Puss

Postat av: Cornelia

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2008-06-30 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback