Ett dygn i storstan



Värt att notera:

* För några år sedan hade H&M jämnbreda hårband som man kan ha i håret när man tränar. Nu på senare tid har det funnits många andra smalare varianter i alla möjliga sorters färger, dock inte de som jag/vi vill ha... Trots att jag vet om att dessa inte finns någonstans så kan jag inte låta bli att kolla efter det när jag är i butiker som kan tänkas ha sånt. När jag gick in i den tionde(?) H&M-butiken och kollar bland hårbanden så bara hänger dem där. Jag roffar åt mig allihop och känner mig helnöjd med att kunna ta med mig 9 stycken hem=) Några har jag delat med mig av, men resterande behåller jag för mig själv=)!

* När jag var inne i en butik kom det plötsligt fram en tjej till mig och sa: "Can I ask you one question?" Jag blev helt paff och kom knappt för mig att svara, innan hon fortsatte: "Swedish girls always have so nice hair, where do you buy your shampoo?" Jag försökte på mig en lite knackig förklaring om att det finns att köpa på ICA och efteråt kändes det skumt att hon hade frågat mig då jag verkligen var i behov av en tvättning och klippning!

* Jag har fått det svart på vitt hur sjukt olika världar jag och Jennie lever i. Så mycket träning som min vardag innehåller, så mycket fest innehåller hennes. För mig är det helt ofattbart hur man pallar hålla ett sånt tempo. Själv är jag helnöjd om jag lyckas få in en fest varannan månad...

* Jag har dansat med Henrik Lunqvist! När vi var på ute på torsdagskvällen så gick helt plötsligt Henke förbi mig på dansgolvet. Så i några sekunder dansade jag med honom, men han vet inte själv om det...;)

* Sen tidigare har jag problem med att mina vader och fötter svullnar rejält (när jag sitter stilla för länge, åker buss/tåg/flyg/bil samt om det är varmt ute). I Göteborg blev det inget undantag och på kvällen var mina fötter som två stora fotbollar som jag knappt kunde stå på samtidigt som det kändes som om vaderna skulle sprängas.

* Jennies lägenhetshus blev för för några år sedan utsedd till Göteborgs finaste byggnad. Jag kan inte annat än att hålla med och nedan bjuder jag på några bilder från det bebyggda berget.


TACK MIN KÄRA VÄN FÖR ATT DU BJÖD IN MIG TILL DIN HÄNDELSERIKA VÄRLD=)!








Kommentarer
Postat av: pillan

gud vilken underbar mysig tid ni verkat ha tillsammans! =) Så kul ni tagit kort med =)

Love U puss,puss

2008-07-26 @ 19:02:40
Postat av: jen

nÄÄÄÄ vad jag saknar dig redan!!!Ler med hela kroppen när jag läser allt!!! Ja du våra världar är helt olika men kommer på besök nästa helg, är bokad biljett nu så då hoppas jag du ser till att förlora så vi kan supa som aldrig förr på lördag:P Haha nej ge järnet, men som sagt, det gör verkligen inget om ni förlorar;) Träna inte ihjäl dig i helgen så lovar jag att inte supa bort för många hjärnceller. Henke lär vara ute ikväll med, kanske dags för mig att få ut honom på dansgolvet. Något du vill hälsa honom kanske? Ja som du förstår är det utgång som väntar nu. See u sötnos. Kisses

2008-07-26 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback