Ett givande utvecklingssamtal

Innan kvällens träningspass hade jag det traditionella personliga samtalet med mina tränare Christian Hägerström och Sara Bergström. Jag tyckte att jag fick fram det jag ville och trots att jag i efterhand kände att jag var ganska negativ så både tror och hoppas jag att de tog det på rätt sätt. Det gäller att ge och ta, den konstruktiva kritiken hjälper oss att bli bättre=)!

Själva träningspasset gick dock väldigt trögt. Vi hade först en timme med klubba och boll innan vi gick ut för att springa intervaller. Kroppen ville inte riktigt som huvudet och idag tog det verkligen emot. Som Chelle sa: "Du såg lite seg ut." Ja, seg var bara förnamnet! Så pigg som jag var i måndags, så trött och sliten var jag idag. Imorgon är vi i alla fall träningslediga, men jag tänkte lägga in några extra pass... Jag ska spendera min dag i Göteborg vilket kommer innebära mycket powerwalk mellan affärerna innan kvällen kommer erbjuda aerobicpass på dansgolvet...;) Variation är aldrig fel=)

Till helgen kommer vi sen äntligen att få börja med innebandy ordentligt då vi ska nöta spelsystem. Teoripass ska varvas med praktiska exempel och förhoppningsvis kommer vi få någorlunda klart för oss hur kommande års spelidé ska vara. Det känns riktigt bra att vi börjar med detta i tid och till seriepremiären tror jag att vi kommer känna oss trygga i det mesta. Det är nu det roliga börjar=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback