Nöta nöta nöta

Helgen var en riktigt tuff historia med fys, taktik och innebandy. Vi har gått igenom nivå 1 i vårt kommande spelsystem och så här långt känns det hur bra som helst! I motsats till förra året, då vi spelade ganska avvaktande, så kommer vi nu att bli betydligt aggresivare. För egen del tror jag att detta kommer utveckla min egen spelstil samtidigt som jag kommer bli tvungen att gå utanför min "trygga" position. Jag har redan fått en hel del tips från medspelare/coacher och jag ska verkligen suga åt mig all hjälp som jag kan få. Vi backar ska dessutom få extra coaching från Sara Bergström och en bättre person till det uppdraget går knappt att få! Detta år har jag alla förutsättningar för att utvecklas till en bättre spelare!

Under tvåmålsspelet fick jag bland annat spela tillsammans med Caroline Böcker. Hon är en riktig pärla och jag är så glad över att hon har valt att komma tillbaka till oss igen=)! Hon hittar passningar som ingen annan gör och hon löper på ytor som är lätta att hitta henne på. Du har varit saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback