Thank you for the music

Denna vecka har det blivit en del vardagslyx, men å andra sidan så har jag jobbat extremt mycket och det är väl just då som man ska unna sig saker=) I torsdags var jag och Elina på bio där vi såg Mamma Mia. Jag som är väldigt svag för filmer med musik- och danstema var ju helt såld nästan innan filmen hade börjat=) När dessutom en av mina absoluta favoritlåtar av ABBA (Lay all your love on me) dök upp så blev det pricken över i:et. Jag är riktigt glad över att vi valde att se den på bio och inte väntade tills den kom på DVD. Sådana här filmer ska ses i en stor salong med prasslande påsar och med viskande okända människor runt omkring sig. Mitt råd är: "Unna dig en magisk kväll tillsammans med ABBA!"



If you change your mind 
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
Gonna be around
If you got no place to go
When you're feeling down

Kommentarer
Postat av: Elina

Den var så grym, vill se den IGEN!!!!Härligt väder du har på din semester! Love you! Puss puss

2008-07-21 @ 08:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback