Fyspass nummer 44 är nu avklarat...

På kvällens träning var jag riktigt sliten och det känns att man har många tuffa pass i kroppen. Vi är nu inne på vår tionde träningsvecka och har alltså sen den 5 maj kört fem gemensamma pass i veckan. Var fjärde vecka är det dock tester som gäller och då får vi några dagar med egenträning och återhämtning. Veckans träningar har sett ut som följande:

Måndag: Hoppstyrka, Bålstabilitet, Intervall 3 min x 6
Tisdag: Styrka på gymmet för hela kroppen
Onsdag: Innebandyträning (Internmatch tillsammans med div.2 laget)
Torsdag: Snabbhet, Intervall 15 sekunders löpning och 15 sekunders vila x 36, 60 minuters löpning i lugnt tempo
Fredag: Intervall 4 minuter x 4, Styrka på gymmet för hela kroppen

Imorgon har vi också ett pass, men eftersom jag jobbar hela dagen så gjorde jag det på vår fria dag i torsdags istället. I helgen kommer det alltså bara bli en lite längre löprunda för min del och sen ska jag försöka ladda batterierna till nästa veckas träningar. Detta år kommer vi vara bättre förberedda med allt!

När du vilar tränar motståndarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj är de så många pass och så många veckor vi har kört och varit igång... det har faktiskt gått fort.. känns som om vi börja precis.. men det är bra att det går fort.. =) ha de så bra på jobb imon. puss

2008-07-11 @ 21:40:32
Postat av: Pillan

Jäkel vad du tränar!=)

love u

puss,puss hörs imorgon!!

2008-07-12 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback