En minisemester inbokad

Ängelholm - Göteborg C
24 juli kl. 8.13

Göteborg C - Ängelholm
25 juli kl. 9.40


Så var biljetterna bokade och jag ska äntligen åka och hälsa på Jennie=) Hon rekommenderade mig att komma en torsdag då det var bra drag i stan då och helt otippat är vi träningslediga på torsdagar. Det kan ju verkligen inte bli bättre! Först blir det en heldag med shopping innan Jennie får fria händer för kvällens aktiviteter. Om jag känner henne rätt så vet jag vad det kommer att bli...;)

Det ska bli kul att träffa dig vännen och jag ser verkligen fram emot en Göteborgstripp=)!


Kommentarer
Postat av: Anton Czitrom

Postat av: Anton Czitrom

:D

2008-07-09 @ 17:21:31
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!

LOVAR ATT DU KOMMER BLI VÄL OMHÄNDERTAGEN. KRYLLAR AV HETINGAR PÅ DETTA STÄLLE:) HÖRS. PUSS

2008-07-09 @ 17:44:57
Postat av: Sanna

Ha det underbart i gbg :)

2008-07-15 @ 16:05:19
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback