Vi borde egentligen vara grymt filmkunniga, tänk vad mycket vi har plöjt igenom...;)

Under alla de bussresor vi har avverkat har det hunnits gå igenom en hel del filmer, vissa bättre än andra... Smaken är som baken och det har vi fått bevis på så många gånger. Torkel, Ace Ventura och allt vad de heter är inga filmer som går hem hos mig direkt...  Nedan har jag valt ut några av mina godbitar och har ni inte sett dem så rekommenderar jag er starkt att göra det=)!


  • The Guardian
  • Bangkok Hilton
  • The Life Of David Gale
  • Million Dollar Baby
  • Dirty Dancing I och II
  • Gladiator
  • Nyckeln Till Frihet
  • Lejonkungen
  • Remember The Titans
  • Step Up
  • The Notebook
  • Beck (kvittar vilken, alla är bra...!)

Det är kanske någon som kan tipsa mig om någon bra film till nästa resa=)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback