Mina stackars lår

Efter årets sista inomhusturnering i fotboll kan jag inte säga annat att än att jag är helt slut i benen. Inför dagen satt träningsvärken från torsdagens innebandypass kvar i benen (det är väl konstigt. På gymmet kan man köra benövningar med en väldans massa extra tyngder, men när man sen kör lite olika benövningar med bara sin egen kroppsvikt så sätter det sig direkt...) och jag hade vissa problem med toabesök samt att ta mig upp- och nerför trappor... Under matcherna måste jag ändå säga att det kändes bra och i våra tre första sprudlade energin från mig, dock blev det värre i de sista två... Herregud så segt det var! Nu när musklerna har blivit kalla är det en ännu större pärs att resa sig och gå någonstans, men det värsta är nog ändå när jag ska sätta mig ner igen. Det finns inget stopp och skinkorna börjar bli lite ömma efter att man slängt sig ner på stolen...;) Trots allt så gillar jag att ha träningsvärk (så länge jag inte ska prestera med de musklerna...) Det är en härlig känsla när jag känner att jag har tagit i ordentligt och fått mig den genomköraren som kroppen efterfrågar=)!

Hur gick det då i cupen? Jo vi slutade på en andra plats, vilket känns som en helt okey placering. Att vi inte nådde högst känns en aning ruttet då vi gav segern till ett lag som inte direkt är våra favoriter... Vi lovar dock att vi ska ta vår revansch när vi möts i serien, där kommer ni inte ha mycket att hämta från oss=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback