På jakt efter poäng!

Resans färdkost är nu klar. För en gångs skull kunde man äta en lagad middag innan avfärden och slipper därför ta med sig den annars så traditionella pastasalladen... Idag har jag istället gjort en fruktsallad med färsk ananas, jordgubbar, vindruvor och kiwi. Sugen? Det är i alla fall jag...=)! Ett par fullkornsmackor med kokta ägg på får också slinka ner i väskan tillsammans med mina råa morötter. Bara lugn, jag lär säkert falla för någon frestelse som inte finns under kategorin "nyttigt"...;)

Håll era tummar för oss=)!


Kommentarer
Postat av: nelle

hahaha, att falla för något onyttigt tar jag för givet redan innan jag börjar packa min mat, så hälften av min matsäck brukar bestå av.... ja, du och emma vet nog! :D ses snart :) pussis

2008-02-08 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback