Destination Stockholm

Nio utespelare och en målvakt, förutsättningarna hade ju kunnat vara bättre... Jag inbillar mig dock att det kanske är just dessa förutsättningar som behövs för att vi ska kunna rå på Balrog. Nu känner verkligen alla vilket ansvar som vilar på varje spelares axel. Denna gång går det inte lita på att någon annan ska avgöra, utan nu är det VI TIO som ska klara det. Förra mötet var det inte mycket att hurra över, siffrorna 1-17 talar rätt mycket för sig själv. Hur vi har tänkt spela imorgon är inget jag kommer avslöja här (om nu ni stockholmare trodde det...), men jag kan säga så mycket som att vi kommer kriga tills benen inte bär oss längre!

Balrog är duktiga, men inte oslagbara!


Kommentarer
Postat av: Elina

Lycka till i helgen, ingenting är omöjligt! Love you! Puss puss

2008-02-22 @ 16:15:27
Postat av: Emma

Lycka till! ni är faltiskt 11 st min syster ska ju med... jag håller tummarna! puss

2008-02-22 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback