Ljuset släcktes, men det kommer börja brinna igen

Det har nu gått drygt 79 timmar sedan jag låg kvidandes på golvet. Den värsta chocken har lagt sig och jag har istället börjat inse vad det är som väntar mig. Allt känns fortfarande overkligt och det hela kommer nog ta ett tag att smälta. Saker som tidigare har varit så självklara har bytts ut till en omöjlighet. Allt jag ska göra blir väldigt omständigt och det krävs planering in i minsta detalj för att underlätta för alla inblandade. Jag måste ha skjuts överallt och att bära en tallrik eller ett glas vatten är inte ens att tänka på. Mamma & pappa har fått ställa upp en massa och på jobb får de serva mig med sånt som jag inte klarar av. I gengäld får jag dock diska matburkarna så det blir väl kanske jämt lopp där...;)

För egen del finns det inte så mycket mer att göra än att finna sig i situationen och jobba utefter den. Jag har en karta att följa och om jag inte springer fel alltför många gånger så kommer jag att vara i mål i augusti. Ser ni mig på villospår så ryt till och peka vilket håll jag ska åt. Ni har redan gett mig en kanonstart med alla fina hälsningar som kommer ge mig kraft och energi under startsträckan. Alla meddelande är sparade så att jag ska kunna plocka fram och läsa dem de dagar som jag halkar ut i diket och har svårt för att ta mig upp på egen hand.

DET FINNS MÅNGA STIGAR TILL BERGETS TOPP, MEN UTSIKTEN ÄR ALLTID DENSAMMA

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöstrand

Det här fixar du Emelie, du kommer att vara tillbaka fortare än du tror. Ge aldrig upp hoppet.



Johan

Postat av: Cornelia

Jag tror på dig, Emlan!!!!! <3

2008-12-03 @ 09:37:54
Postat av: Linda

Du kommer klara av det här galant gumman, jag väntar på dig :)

2008-12-03 @ 12:22:56
URL: http://lindaolof.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag är övetygad om att du fixar detta emlan!

2008-12-03 @ 12:52:48
Postat av: Pillan

Kommer gå bra det här vännen. du är en tjej som inte ger upp i första taget.Du är en kämpe!

Finns här för dig min underbara vän.



Love U!



Puss & Kram

2008-12-03 @ 20:53:24
URL: http://pillaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du kommer att klara det här galant snygging!

2008-12-03 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback