Nu är flygbiljetten bokad

Den 21 september möter vi IKSU borta. Dagen efter ska jag börja mitt nya jobb och eftersom det tar X antal timmar att åka buss mellan Umeå och Ängelholm så lär vi inte vara hemma förrän någon gång på måndag förmiddag. Att be om en halv dags ledighet på sin första arbetsdag känns inte särskilt aktuellt så därför hade jag tänkt flyga hem istället. Matchen börjar klockan 16.00 och mitt flyg lyfter klockan 19.30. Det kommer alltså att bli snabba puckar efter slutsignalen. Jag får väl försöka flirta lite extra med busschaufförerna så att de i alla fall kan skjutsa mig till en hållplats där flygbussarna stannar...;) Och nej, jag använder inte föreningens pengar utan jag står för kostnaden själv (bergis att någon hade lagt en kommentar om det annars!)

För er som inte har något för er imorgon (torsdag) så spelar vi träningsmatch hemma mot Åstorp (div.2) klockan 20.15. Personligen så är den matchen lite speciell då en av mina bästa vänner, Elina, är spelande tränare där. Jag har varit med på några av deras fester, träningar samt övriga aktiviteter så jag kan väl säga att den klubben känns lite som min andra föreningen. Lycka till tjejer, jag hoppas att vi kan tagga till lika mycket som jag vet att ni redan har gjort=)!

Kommentarer
Postat av: Elina

Imorgon gäller det ;) Lycka till gumman! Love! Puss puss

2008-08-20 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback