Innebandyturnering hela helgen

Om tre timmar ska vi bege oss iväg till Västervik för att spela cup. I fjol var första gången vi var med och sett till vad det är för motståndare så får vi ta på oss favoritskapet. Denna gång är det dock inte själva spelet som ligger i fokus utan det mesta handlar om att vi ska få ihop alla individer till en sammansvetsad grupp. Att spela tävlingsmatcher får vi alltså lite på köpet. Redan nu tycker jag att vi har kommit en bra bit på vägen och efter helgen kommer vi vara ännu tightare. Vi kommer bo i en sommarstuga/hus som ligger nere vid en sjö. Myggmedlet är nerstoppad, men jag hoppas att jag inte får någon användning för det...=) Jag ser fram emot en mysig helg tillsammans med min "andra familj"=)

Våra matcher:
Lördag 29/8 kl. 09.20: FBC Engelholm - Jönköpings IK (div.2)
Lördag 29/8 kl. 14.40: FBC Engelholm - Borgholms IK (div.3)
Lördag 29/8 kl. 20.00: FBC Engelholm - AIK (div.2)

Söndag: SLUTSPEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback