Besöksrekord på bloggen

De senaste två dagarna har antalet unika besökare på min blogg ökat markant. Sist jag hade så många läsare var när min bloggadress nämndes på tidningen HD:s hemsida. Anledningen till det ökade intresset vet jag faktiskt inte, men kanske har folk varit nyfikna på att läsa om våra insatser i Båstad?! Som vanligt undrar man vilka alla är och det känns rätt konstigt att mitt liv intresserar andra. För mig själv är bloggen ett bra sätt att samla minnen och i framtiden kommer jag garanterat gå tillbaka för att återuppleva allt som jag går igenom nu.

Tack till er som kommenterar! Det uppskattar jag verkligen=)!


Kommentarer
Postat av: Strellan

Ja brukar läsa din blogg :) Hoppas på att få läsa om era matcher i eliten under säsongen.

Postat av: Jen

Du är så himla duktig! Har verkligen en grym blogg. Inte ett dugg förvånad av besöksrekord. Är toppen för mig att läsa som inte ser dig så ofta. Vet mer vad som händer hos dig då. Ses i nästa vecka. Då ska vi ha kvalitetsumgänge:)LÄngtar. Smack!

2008-08-07 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback